قوانین و مقررات سایت آذر موتور

خواهشمند است قبل از خرید از سایت آذر موتور لطفا نکات ذیل را مطالعه فرمایید.

۱- روش پرداخت:

شما میتوانید به وسیله کلیه کارت های عضو شبکه شتاب از طریق درگاه های داخل سایت آذر موتور مبلغ خرید را به آسانی پرداخت نمایید.

۲- روش های ارسال:

۲-۱ ) ارسال از طریق پیک موتوری یا وانت : ارسال کالا از طریق پیک موتوری یا وانت فقط مخصوص شهر تهران می باشد و خریدار در هر کجای شهر تهران برای خریدهای بیشتر از ۵ میلیون تومان به صورت رایگان و خرید های کمتر از ۵ میلیون تومان با پرداخت ۵۰ هزار تومان می تواند کالاهای خود را تحویل بگیرد.

۲-۲) ارسال از طریق باربری: در صورتی که تمایل به دریافت کالای خود از طریق باربری داشته باشید با هماهنگی با دفتر فروش، امکان دریافت در باربری محل مورد نظرتان نیز مقدور می باشد و هزینه باربری پس کرایه میشود. (لازم به ذکر است برای خرید های بالای ۵ میلیون تومان هزینه پیک تا باربری رایگان بوده و برای خریدهای زیر ۵ میلیون تومان هزینه پیک تا باربری مبلغ ۵۰ هزار تومان میباشد.)

ارسال خرید های بیشتر از ۵ میلیون تومان در شهر تهران رایگان و برای شهرستان تا باربری رایگان است.(و هزینه باربری پس کرایه میشود.)

ارسال خرید های کمتر از ۵ میلیون تومان در تهران ۵۰ هزار تومان و برای شهرستان ها تا باربری ۵۰ هزار تومان است.(و هزینه باربری پس کرایه میشود.)

  هزینه ارسال   مبلغ خرید   شهر   نوع ارسال
  رایگان   بالای ۵ میلیون تومان   تهران   پیک یا وانت
  ۵۰ هزار نومان   زیر ۵ میلیون تومان   تهران   پیک یا وانت
  تا باربری رایگان   بالای ۵ میلیون تومان   شهرستان   باربری
  تا باربری ۵۰ هزار تومان   زیر ۵ میلیون تومان   شهرستان   باربری

 

نکته:ارسال کالا فقط تا درب محل آدرس خریدار به عهده آذر موتور می باشد و حمل آن تا داخل ساختمان به عهده خریدار است.

۳-زمان ارسال:

زمان ارسال از لحظه خرید شما با پیک یا وانت به صورت سریع بوده و از ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت کاری در تهران می باشد و تا شهرستان ها به مسیر و شهر شما و دوری ونزدیکی و گستردگی کشور عزیزمان چند روز طول خواهد کشید.(لازم به ذکر است که در روزهای تعطیل رسمی و جمعه ها ارسال انجام نمیشود.)

۴-لغو سفارش مشتری:

لغو سفارش مشتری فقط در صورتی امکان پذیر هست که ارسال کالا انجام نشده و هنوز کالا در انبار آذر موتور میباشد. ولی در صورت ارسال سفارش حتی قبل از رسیدن دست مشتری امکان استرداد وجود ندارد.

۵- فروش کالای غیر اصل:

فروش کالای غیر اصل در سایت آذر موتور ممنوع است.

۶-گارانتی:

۶-۱) موتور برق های بنزینی شامل ۶ ماه گارانتی در قسمت موتوری مییاشند.

۶-۲) قطعات یدکی شامل گارانتی نمیباشند.